اتوبوس دربستی واحد گشت
نوشته شده توسط : امیر

اتوبوس دربستی واحد گشت

امروزه از اتوبوس در مراسمات مختلفی از جمله مراسم ختم ، اردوهای دانش آموزی ، تشریفات اداری کارکنان و … استفاده می شود. خدمات حوزه اتوبوس رانی شامل سرویس های مختلفی می شود مثل کرایه اتوبوس دربستی ، اجاره اتوبوس واحد گشت ، کرایه اتوبوس بهشت زهرا ، کرایه اتوبوس VIP و … . گاهی اوقات برای جابجایی های دسته جمعی یا گروهی اتوبوس بهترین انتخاب می باشد. اگر قصد توقف در هر جای ممکن را دارید اتوبوس دربستی یکی از بهترین گزینه ها برای شما است. با اجاره اتوبوس دربستی ، اتوبوس از مبدا تا مقصد در اختیار شما قرار خواهد گرفت. اتوبوس های واحد گشت از گذشته به انتقال شهروندان تهرانی می پرداختند. اصطلاح واحد گشت نشان دهنده سرویس های اجاره اتوبوس شرکت واحد بوده است.

 

مزایا اتوبوس دربستی واحد گشت

 

شرکت یزدان گشت با بیست سال سابقه در این زمینه و با بهره مندی از کادری مجرب و دلسوز ، آماده ارائه خدمات گوناگون و با کیفیت به شهروندان عزیز می باشد. یکی از بهترین این خدمات اتوبوس دربستی واحد گشت می باشد که دارای مزایای فراوانی می باشد. یکی از مهمترین این مزایا قیمت مناسب آن است. هزینه کرایه این اتوبوس صرفه اقتصادی بالایی دارد و کیفیت و تنوع بالای آن موجب رضایت شما از این سرویس خواهد شد. همچنین ، رانندگان این اتوبوس ها از تجربه بالایی برخوردارند که با وظیفه شناسی بسیار و مسئولیت پذیری بالا ، از هر گونه مشکلی جلوگیری خواهند کرد.

این موارد تنها زمانی اتفاق می افتد که اتوبوس و رانندگان محترم زیر نظر یک مدیریت مسئول پذیر قرار داشته باشند. تمام اتوبوس های یزدان گشت زیر نظر واحد گشت شرکت واحد قرار داشته و هر 6 ماه یکبار شرکت ، اتوبوس و رانندگان آن توسط سیستم های جدید مدیریت می شوند.

 

جهت کرایه اتوبوس دربستی واحد گشتو کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

09123093071

021-46047809

 منبع : https://yazdan-gasht.com/2020/03/21/vahed-e-gasht-shuttle-bus-2/





:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: